
פרסום ממומן. לא רק להופיע –
הקמפיינים X by Argaman לא נמדדים בקליקים – הם נמדדים בתוצאות.
בארגמן מדיה, אנחנו הופכים כל תקציב פרסום למנוע ממוקד תוצאה, עם בינה מלאכותית, מודלים מדויקים, ותכנון אסטרטגי אמיתי.





תנו ללקוחות
שלנו לדבר
מעבר למודעות – אל מנועי מכירה מדויקים
עידן הפרסום החדש כבר כאן! פרסום ממומן הפך מכלי טקטי לאסטרטגיה מדידה שמביאה תוצאות. במקום רק להעלות קמפיינים, אנחנו בונים מערכות אקוסיסטם של מדיה, שיודעות לעבוד יחד מהחיפוש בגוגל, דרך מודעות נרטיביות ב-Instagram, ועד הקליק האחרון באמזון.
אנחנו לא שואלים איפה לפרסם – אלא מה גורם ללקוח לבחור בך. בכל קמפיין משולבים מודלי AI לניבוי כוונה, MMM לזיהוי ערוצי רווחיות, ומודל Pay-for-Performance שמחבר בין ההצלחה שלך – להצלחה שלנו
ניהול גוגל
ניהול מטה
ניהול טיקטוק
ניהול טיקטוק
ניהול טיקטוק
ניהול בינג
קמפיינים שלא שורפים תקציב – אלא ממקסמים החזר
אנחנו כאן כדי לפתור את אתגרי השיווק המורכבים באמת באמצעות דאטה חכם, טכנולוגיה מותאמת אישית וקריאייטיב שבנוי להשפיע – אנחנו הופכים כל שקל למכונה של תוצאה
השאלות שאנחנו עוזרים לפתור ללקוחות שלנו


איפה להשקיע את התקציב כדי למקסם רווחים?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איזה ערוץ שיווקי באמת עובד – ואיזה רק נראה מרשים בדשבורד?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


אם נגדיל תקציב – האם גם הרווח יגדל או רק ההוצאות?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איך מודדים תוצאות אמיתיות בעידן בלי קוקיז?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איך יוצאים מעייפות קריאייטיבית ומביאים קריאייטיב שממיר באמת?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.





השאלות שאנחנו עוזרים לפתור ללקוחות שלנו


איפה להשקיע את התקציב כדי למקסם רווחים?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איזה ערוץ שיווקי באמת עובד – ואיזה רק נראה מרשים בדשבורד?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


אם נגדיל תקציב – האם גם הרווח יגדל או רק ההוצאות?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איך מודדים תוצאות אמיתיות בעידן בלי קוקיז?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.


איך יוצאים מעייפות קריאייטיבית ומביאים קריאייטיב שממיר באמת?
אנחנו משתמשים במודלי MMM (Media Mix Modeling) ובינה מלאכותית כדי לספק מפת דרכים ברורה – איפה כדאי ללחוץ "גז" ולהשיג את האפקט המקסימלי מכל שקל.

הפרפורמנס שלנו
מהגדלת המכירות במסחר אלקטרוני ועד פריצת גבולות בקריאייטיב טלוויזיוני – אנו מייצרים תוצאות מדידות עבור מגוון מותגים, בכל שלב במשפך השיווקי.
קצת קראייטיבים לגוף ולנפש

ARGAMAN X MEDIA

"עם הכלים והמתודולוגיה שפיתחנו, תקבלו שיווק מדעי מדויק, ודאות והוכחות. כך תוכלו לצמוח רחוק יותר, ובביטחון."













שיווק עם ודאות. ROI עם AI.







תשובות לשאלות חשובות


איך Argaman Media עוזרת לעסק שלי לצמוח?
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.


האם השירותים שלכם מתאימים לעסק קטן או רק לעסקים גדולים?
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.


באילו פלטפורמות פרסום אתם מתמחים?
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.


מה ההבדל בין השירותים שלכם לבין סוכנות שיווק רגילה?
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.


איך מתחילים לעבוד איתכם?
אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
כשמדע וקריאייטיב נפגשים לצמיחה
