מערכת ההפעלה של עולם השיווק החדש.

הסוד שלנו הוא מערכת אקולוגית אחת עם שני מנועים שעובדים יחד:

ארגמן X (המוח):
טכנולוגיית Media Mix Modeling (MMM) ו-AI המנתחת את כלל השיווק שלכם, חוזה את החזר ההשקעה (ROI) ומספקת "אמת אחת".

סוכני AI (הכוח בשטח):
הצוות האוטונומי שלכם שלוקח את הלידים מהפרסום והופך אותם לפגישות מכירה חמות, 24/7.

מה חשוב לנו?

שקיפות.

מלאה. תמיד. שיתוף מלא של הנתונים, התהליך והתוצאות.

מדידה.

לא ניחושים, לא תחושות בטן. מדידה בלתי תלויה שחושפת את האמת –
מעבר למדדי הפלטפורמות.

תוצאה.

תוצאות עסקיות מוכחות. כאלה
שאפשר להציג בביטחון להנהלה ולמשקיעים, ולדעת בוודאות: זה עבד.

שותפות.

אנחנו חלק מהצוות שלכם – שבוע
אחרי שבוע, החלטה אחרי החלטה, להשגת היעדים המשותפים.

הטכנולוגיה שמייצרת ודאות

פלטפורמת ArgamanX לא רק מודדת החזר השקעה אמיתי ללא הטיות, אלא גם מספקת חיזוי מדויק.

אנו מנתחים איך שינוי בתקציב או בתמהיל ישפיע על התוצאות, ומאפשרים לכם לקבל החלטות מבוססות ודאות, לא ניחושים.

שותפות שמבוססת על שקיפות

אנחנו עובדים אתכם בשיתוף פעולה מלא.

זה כולל פגישות קבועות, דוחות ברורים שמסבירים את ה'למה' מאחורי המספרים, ושיתוף מלא בתובנות.

תקשורת פתוחה ומחויבות הדדית הן הבסיס להצלחה המשותפת.

תוצאות שמדברות בעד עצמן

בסופו של יום, המטרה היא צמיחה עסקית מוכחת.

אנו מתמקדים בתוצאות שניתן למדוד, להציג בביטחון ולהשקיע על פיהן מחדש, מתוך ודאות מלאה שהשיווק שלכם באמת מניע את העסק קדימה.

למי זה כן מתאים – ולמי לא

אנו מאמינים בשותפות אסטרטגית המבוססת על התאמה הדדית, כדי לייצר ודאות, צמיחה עם הוכחות והחזר השקעה אמיתי. כך נבטיח שנגיע יחד ליעדים ברורים וננצח.

למי זה כן מתאים?

.

עסקים מבוססים עם פעילות שיווק רב-ערוצית ודאטה היסטורית.

.

תקציב שיווק חודשי המאפשר השקעה בטכנולוגיה ותוצאות (למשל, החל מ-₪10,000).

.

מחפשים ודאות בהחזר ההשקעה (ROI) ומוכנים למדידה הוליסטית ואמיתית.

.

מוכנים לשקיפות מלאה ולשיתוף נתונים עסקיים (מכירות, CRM) לצורך ניתוח מעמיק.

.

מעריכים חדשנות, נתונים, חיזוי והוכחות (AI, MMM).

.

שואפים לצמיחה משמעותית ומחפשים שותף אסטרטגי לטווח ארוך.

למי זה לא מתאים?

.

עסקים חדשים לגמרי ללא דאטה היסטורית, או ממוקדי ערוץ בודד בלבד.

.

תקציבי שיווק נמוכים מאוד, או מחויבות נקודתית לטווח קצר בלבד.

.

לא מעוניינים/יכולים לשתף נתונים עסקיים חיוניים (מכירות, CRM).

.

מחפשים בעיקר פתרונות 'זולים ומהירים' על פני ערך אסטרטגי וטכנולוגי.

.

מסתפקים בדיווחי הפלטפורמות כפי שהם, ואינם חשים צורך בוודאות או במדידה מתקדמת.

.

מעדיפים ספק שירותים טקטי על פני שותפות אסטרטגית מעמיקה.

תשובות לשאלות חשובות

השאלה היא: האם את/ה מוכן/ה לעבור לשיווק שמבוסס על הוכחות וודאות – במקום ניחושים?