
הפכו כל שיחת מכירה לנתונים זמינים ב-CRM תוך שניות
ארגמן X מדיה - מערכת תמלול חכמה המתמללת שיחות מכירה בזמן אמת, מחלצת תובנות קריטיות ומזינה אוטומטית את ה-CRM.
חסכו שעות של עבודה ידנית, שפרו את הדיוק, וקבלו תמונה מלאה של כל אינטראקציה עם לקוחות.





איך הטכנולוגיה שלנו משנה את ניהול המידע במכירות?


תמלול מדויק ב-100% בעברית ואנגלית
המערכת שלנו מתמללת שיחות בדיוק מרבי, כולל זיהוי דוברים, הבנת ניואנסים ומונחים מקצועיים. כל מילה נתפסת ומתועדת.


חילוץ תובנות אוטומטי עם AI
המערכת מזהה נקודות מפתח: התנגדויות, דרישות, תקציב, לוחות זמנים, מתחרים שהוזכרו. כל המידע החשוב מודגש ומסווג.


הזנה אוטומטית לשדות ה-CRM הנכונים
המידע לא רק נשמר - הוא מוזן אוטומטית לשדות המתאימים ב-CRM. פרטי קשר, סיכום פגישה, משימות המשך, הזדמנויות - הכל במקום הנכון.


חיפוש חכם בארכיון השיחות
חפשו כל מילה, ביטוי או נושא בכל השיחות שלכם. מצאו תובנות, דפוסים חוזרים, או פשוט את השיחה הספציפית שאתם מחפשים.


דוחות ואנליטיקס מתקדמים
ראו מגמות במכירות, נושאים חוזרים, ביצועי נציגים ועוד. המערכת הופכת אלפי שעות של שיחות לתובנות ברורות לשיפור המכירות.
.avif)




קריאייטיבים שהניבו תוצאות
חיסכון של 3 שעות ביום לכל נציג
נציגי מכירות מבזבזים שעות על תיעוד ידני.
המערכת שלנו עושה את זה אוטומטית, ומאפשרת להם להתמקד במה שחשוב - מכירות.

.png)
שיפור דרמטי בדיוק הנתונים
תיעוד ידני מוביל לשגיאות ולמידע חסר.
התמלול האוטומטי שלנו מבטיח ש-100% מהמידע נקלט ומתועד בצורה מדויקת.
אימון וחניכה מבוססי נתונים
מנהלי מכירות יכולים לשמוע ולנתח שיחות של הצוות, לזהות נקודות לשיפור, ולספק הדרכה ממוקדת.
כל נציג משתפר מהר יותר.

הטכנולוגיה שמעניקה לכם יתרון בלתי הוגן
בעוד שסוכנויות אחרות עדיין עובדות עם Excel וכלים בסיסיים, אנחנו ב-ארגמן X מדיה פיתחנו את מערכת ArgamanX - פלטפורמת AI ייחודית שמשלבת Media Mix Modeling (MMM) מתקדם עם למידת מכונה.
המערכת מנתחת מיליוני נקודות נתונים, מזהה דפוסים נסתרים, וחוזה בדיוק מדהים איזו אסטרטגיה תניב את התוצאות הטובות ביותר.
זו לא עוד סוכנות פרסום - זו מעבדת חדשנות שעובדת למען ההצלחה שלכם.

ARGAMAN X MEDIA

"עם הכלים והמתודולוגיה שפיתחנו, תקבלו שיווק מדעי מדויק, ודאות והוכחות. כך תוכלו לצמוח רחוק יותר, ובביטחון."













הפרפורמנס שלנו
מהגדלת המכירות במסחר אלקטרוני ועד פריצת גבולות בקריאייטיב טלוויזיוני – אנו מייצרים תוצאות מדידות עבור מגוון מותגים, בכל שלב במשפך השיווקי.
למי זה כן מתאים – ולמי לא
אנו מאמינים בשותפות אסטרטגית המבוססת על התאמה הדדית, כדי לייצר ודאות, צמיחה עם הוכחות והחזר השקעה אמיתי. כך נבטיח שנגיע יחד ליעדים ברורים וננצח.
למי זה כן מתאים?

.
עסקים מבוססים עם פעילות שיווק רב-ערוצית ודאטה היסטורית.
.
תקציב שיווק חודשי המאפשר השקעה בטכנולוגיה ותוצאות (למשל, החל מ-₪10,000).
.
מחפשים ודאות בהחזר ההשקעה (ROI) ומוכנים למדידה הוליסטית ואמיתית.
.
מוכנים לשקיפות מלאה ולשיתוף נתונים עסקיים (מכירות, CRM) לצורך ניתוח מעמיק.
.
מעריכים חדשנות, נתונים, חיזוי והוכחות (AI, MMM).
.
שואפים לצמיחה משמעותית ומחפשים שותף אסטרטגי לטווח ארוך.
למי זה לא מתאים?

.
עסקים חדשים לגמרי ללא דאטה היסטורית, או ממוקדי ערוץ בודד בלבד.
.
תקציבי שיווק נמוכים מאוד, או מחויבות נקודתית לטווח קצר בלבד.
.
לא מעוניינים/יכולים לשתף נתונים עסקיים חיוניים (מכירות, CRM).
.
מחפשים בעיקר פתרונות 'זולים ומהירים' על פני ערך אסטרטגי וטכנולוגי.
.
מסתפקים בדיווחי הפלטפורמות כפי שהם, ואינם חשים צורך בוודאות או במדידה מתקדמת.
.
מעדיפים ספק שירותים טקטי על פני שותפות אסטרטגית מעמיקה.
הכירו את משרד הפרסום של הדור הבא
הכירו את משרד הפרסום של הדור הבא

%201.avif)





תשובות לשאלות חשובות
איך Argaman Media עוזרת לעסק שלי לצמוח?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
האם השירותים שלכם מתאימים לעסק קטן או רק לעסקים גדולים?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
באילו פלטפורמות פרסום אתם מתמחים?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
מה ההבדל בין השירותים שלכם לבין סוכנות שיווק רגילה?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
איך מתחילים לעבוד איתכם?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
כשמדע וקריאייטיב נפגשים לצמיחה

