החזר השקעה של פי 73 והצגת ההישגים בכנס Apple אירופה
.png)
iStore, המשווקת הרשמית של Apple בישראל, עם רשת סניפים בפריסה ארצית ואתר איקומרס, שאפה למקסם את החזר ההשקעה (ROI) על תקציבי הפרסום שלה ולהשיג הכרה בינלאומית.
האתגר המרכזי היה פעולה בסביבה תחרותית והצורך במדידה הוליסטית שתקשור בין הפעילות הדיגיטלית למכירות בסניפים ובאתר. באמצעות טכנולוגיית ArgamanX, המבוססת Media Mix Modeling (MMM) ו-AI, יצרנו ב-"ארגמן X מדיה" אסטרטגיית שיווק מבוססת דאטה. פתרון זה סיפק "אמת אחת" על ביצועי השיווק, אפשר הקצאת תקציבים אופטימלית והוביל להחזר השקעה פנומנלי של פי 73 על כלל הוצאות הפרסום.
ההצלחה הייתה כה מרשימה עד שהישגים אלו הוצגו כסיפור הצלחה ישראלי בכנס Apple EMEA Summit, והוכיחו כיצד ודאות מדידה מניעה צמיחה והכרה בינלאומית.
הפרפורמנס שלנו
מהגדלת המכירות במסחר אלקטרוני ועד פריצת גבולות בקריאייטיב טלוויזיוני – אנו מייצרים תוצאות מדידות עבור מגוון מותגים, בכל שלב במשפך השיווקי.
למי זה כן מתאים – ולמי לא
אנו מאמינים בשותפות אסטרטגית המבוססת על התאמה הדדית, כדי לייצר ודאות, צמיחה עם הוכחות והחזר השקעה אמיתי. כך נבטיח שנגיע יחד ליעדים ברורים וננצח.
למי זה כן מתאים?

.
עסקים מבוססים עם פעילות שיווק רב-ערוצית ודאטה היסטורית.
.
תקציב שיווק חודשי המאפשר השקעה בטכנולוגיה ותוצאות (למשל, החל מ-₪10,000).
.
מחפשים ודאות בהחזר ההשקעה (ROI) ומוכנים למדידה הוליסטית ואמיתית.
.
מוכנים לשקיפות מלאה ולשיתוף נתונים עסקיים (מכירות, CRM) לצורך ניתוח מעמיק.
.
מעריכים חדשנות, נתונים, חיזוי והוכחות (AI, MMM).
.
שואפים לצמיחה משמעותית ומחפשים שותף אסטרטגי לטווח ארוך.
למי זה לא מתאים?

.
עסקים חדשים לגמרי ללא דאטה היסטורית, או ממוקדי ערוץ בודד בלבד.
.
תקציבי שיווק נמוכים מאוד, או מחויבות נקודתית לטווח קצר בלבד.
.
לא מעוניינים/יכולים לשתף נתונים עסקיים חיוניים (מכירות, CRM).
.
מחפשים בעיקר פתרונות 'זולים ומהירים' על פני ערך אסטרטגי וטכנולוגי.
.
מסתפקים בדיווחי הפלטפורמות כפי שהם, ואינם חשים צורך בוודאות או במדידה מתקדמת.
.
מעדיפים ספק שירותים טקטי על פני שותפות אסטרטגית מעמיקה.
שיווק עם ודאות. ROI עם AI.
שיווק עם ודאות. ROI עם AI.

%201.png)





תשובות לשאלות חשובות
איך Argaman Media עוזרת לעסק שלי לצמוח?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
האם השירותים שלכם מתאימים לעסק קטן או רק לעסקים גדולים?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
באילו פלטפורמות פרסום אתם מתמחים?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
מה ההבדל בין השירותים שלכם לבין סוכנות שיווק רגילה?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
איך מתחילים לעבוד איתכם?


אנחנו משתמשים בטכנולוגיות שיווק מתקדמות כמו Media Mix Modeling (MMM) ובינה מלאכותית כדי לנתח את כל ערוצי השיווק שלכם. כך אנחנו עוזרים לכם להבין בדיוק איפה כדאי להשקיע כדי למקסם את ההכנסות ולהגיע ל-ROI גבוה יותר.
כשמדע וקריאייטיב נפגשים לצמיחה

